

INSTÄLLD – Forumdansen med SignUp – jultema 10 december
Publicerad:
Hej!
Men anledning av de nya rekommendationerna om att hålla avstånd i offentliga miljöer, särskilt inomhus, så ställer vi in Forumdansen med SignUp. Det är jättetråkigt men vi hoppas att ni förstår och att vi ses till våren istället.
God jul och gott nytt år önskar Finska tangoföreningen, FUB Göteborg och Studieförbundet Vuxenskolan! 🎄🎁
Obs! Tiden: kl 18-20:30
När: Fredag den 10 december kl 18:-20:30 med Sign Up som har jultema
Var: FUB-huset, Lillatorpsgatan 10 Göteborg. Lokal: Aulan
Kostnad: Inträde 100 kr, via Swish eller kontanter
Under danskvällen kan du köpa korv och bröd, dricka, kaffe & kaka, samt lotter.
OBS! Med hänsyn till pandemin har vi nu anmälan.
Vi kommer bara på träffarna om vi är symptomfria och håller avstånd. Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
Anmälan: madeleine.kall@sv.se / 031-707 18 22
Frågor om Forumdansen: Lisbeth Andersson, tel 0736-26 51 00 Frågor om FUB: angela.karlsson@fub.goteborg.se / 031-338 94 65
Arrangör: Göteborgs stad, Dansföreningen Saanko Luvan Seuratanssijat, Studieförbundet Vuxenskolan och FUB Göteborg.