Hoppa till innehåll

Ingen Gamingklubb på torsdag 3/11

Publicerad:

Ingen Gamingklubb på Höstlovet , torsdag 3/11.

Vill du spela på Höstlovet? Då kan du anmäla dig till Passalen som har aktivitet på måndag 31/10 kl 16-18,
via Passalen-appen eller mejl klubbar@passalen.se

När: Torsdagar kl 16-19.
Grupper: Grupp 1 kl 16-17:30 och Grupp 2 kl 17:30-19
Var: FUB-huset på Lillatorpsgatan 10
Anmälan: Passalen-appen eller mejl: klubbar@passalen.se.
Obs! Skriv ditt namn, att du vill anmäla dig till Gamingklubb och Grupp 1 eller Grupp 2 i anmälan.
Pris: Ingen kostnad för medlemmar i FUB Göteborg och Passalen

Vill du hänga med Passalen och FUB Göteborg i en mäktig spelupplevelse varje torsdag?
För dig som gillar datorspel, att möta andra spelintresserade kompisar på en trygg mötesplats med spel och gaming i fokus.

Vi bjuder på fika!