
Inställt 7 mars – Ung i FUB
Publicerad:
Hej!
På grund av snöfallet och uppmaningar om att stanna hemma ställer vi in kvällens Ung i FUB.
Nästa gång vi ses är om två veckor tisdag 21 mars.
Då ska vi gå på bio.
Mer info om det kommer längre fram.
Nästa gång vi ses är om två veckor tisdag 21 mars.
Då ska vi gå på bio.
Mer info om det kommer längre fram.
Ha en fin dag i snön 😊
Hälsningar
Ung i FUB
Pauline & Zaza