Hoppa till innehåll

Inställt 7 mars – Ung i FUB

Publicerad:

Hej!
På grund av snöfallet och uppmaningar om att stanna hemma ställer vi in kvällens Ung i FUB.
Nästa gång vi ses är om två veckor tisdag 21 mars.
Då ska vi gå på bio.
Mer info om det kommer längre fram.
Ha en fin dag i snön 😊
Hälsningar
Ung i FUB
Pauline & Zaza