

Ny hyresgäst i FUB-huset
Publicerad:
FUB är mycket glada att kunna hälsa Autism- och Aspergerföreningen, distrikt Göteborg,välkomna till FUB-huset!
I juni flyttar verksamheten in i FUB-huset. Kansliet kommer att sitta där MiM-gruppen sitter i dag.
Vi ser fram emot ett trevligt samarbete!
Vi vill samtidigt passa på att tacka MiM-gruppen för alla år de har varit hos oss och önskar lycka till i era nya lokaler.
FUB Göteborg