Hoppa till innehåll

Ny hyresgäst i FUB-huset

Publicerad:

FUB är mycket glada att kunna hälsa Autism- och Aspergerföreningen, distrikt Göteborg,välkomna till FUB-huset!

I juni flyttar verksamheten in i FUB-huset. Kansliet kommer att sitta där MiM-gruppen sitter i dag.

Vi ser fram emot ett trevligt samarbete!

Vi vill samtidigt passa på att tacka MiM-gruppen för alla år de har varit hos oss och önskar lycka till i era nya lokaler.

FUB Göteborg