

Yngregrupp första träff
måndag 23 juni kl 17:00 till kl 18:30
I sommar startar vi upp en yngregrupp för dig som är barn/ungdom – en mötesplats för dig med if och dina anhöriga!
Gillar du musik, spel, pyssel och bakning? Då är detta gruppen för dig!
Vi kommer träffas under sommaren och göra roliga aktiviteter tillsammans.
Vi träffas på FUB gården i Sandhem för ett informationsmöte och första träff måndagen 23 juni kl 17.00.
Där vill vi gärna prata med dina föräldrar och se hur vi kan göra gruppen så bra som möjligt för just dig!
V ser gärna att du anmäler dig till träffarna genom att mejla oss, detta för att vi ska kunna förbereda en lagom mängd fika till träffarna.
Första tillfället är gratis, därefter kostar det 20kr / träff som betalas på plats.
Välkommen!