Årsmöte 2017 på Hamnkrogen.

Fredagen den 3 mars hade Falkenbergs FUB årsmöte på Hamnkrogen i Falkenberg. Cirka 45 medlemmar deltog.
Vår kassör Birgitta Myrén tog upp inträde och fick beröm av revisorerna för att hon sköter FUB:s räkenskaper så bra.
Birgitta sekreterare i FUB
Ordförande Karin Borgström hälsade alla välkomna och konstaterade att två stora ämnen har präglat höstens arbete. Beslut om att flytta särskolan från Centrum till Söderskolan och bevakningen av grupp- och servicebostäder under och efter övertagande av Frösunda. Arbetet kommer att fortsätta under 2017.

Till ordförande för årsmötet valdes Monica Rudqvist.
Ny styrelse valdes och vill du veta vilka som nu sitter i styrelsen kan du Klicka här.
Laxringen som består av Gunilla, Cecilia, Hasse och Elin presenterade sin årsberättelse i ord och bild tillsammans med sin handledare Inger Myrén.
Laxringen redovisar sin årsberättelse
Bengt Rudqvist berättade kort om hur han, tillsammans med Frösunda, arbetar för att skapa bra genomförandeplaner och att dessa följs på ett bra sätt på sonens gruppbostad.
Bengt informerade
Efter mötesförhandlingarna blev det god middag och kaffe på Hamnkrogen.
Som vanligt sålde Elin Sverigelotter och det går åt en hel del denna kväll.
Elin säljer Sverigelotter
Tobias gillar årsmöten och Johan och Monica trivs och tyckte maten smakade gott.
Tobias    Johan och Monica
Familjen Engbrethsen är alla på plats denna dag. Elsa, Ulla, Willy och Ulla.
Famlijen Engebrethsen
Vi tackar alla som kom till årsmötet och bidrog till en trevlig kväll. Ett stort tack även till alla som köpte Sverigelotter, CD-skivor, Gillamärken och tröjor.

Publicerad:
lördag 4 mars 2017