Hoppa till innehåll

Tidningsgruppen – Hockey med FUB

Publicerad:

Torsdagen den 26 februari var FUB på hockey. Jag, Mattias hade tur som kom med fick reda på detta dagen innan att jag fick komma med pga av att det var några som avanmält sig. Det var en riktigt spännande upplevelse. Och vilken stämning det var i publiken.  HV hallen var nästan helt fullsatt. Det som var extra roligt var att hv vann denna match mot Brynäs med 4-1.
Det var en bra och kul match tyckte Sara. Jag vill fortsätta att gå på HV. Det var en bra hemmaklack.
Skrivet av Mattias Melin och Sara Malm i fyrklöverns tidningsgrupp.