Hoppa till innehåll

Tidningsgruppen – Jullänsdans i Sävsjö

Publicerad:

Lördagen den 13 december samlades vi alla på FUB. Betalade FUB:s personal, de prickade av oss. Sen väntade vi i smålandsbussen.
Det var jätteroligt, vi köpte lotter och dansade hela natta lång.Det var inte så bra Julmat i år. Det får blir bättre mat nästa Juldans.
Skrivet av Karin Johansson i fyrklövens tidningsgrupp.