


Tidningsgruppen – Restaurangkväll ”Amerikansk afton”
Publicerad:
Lördagen den 11 april hade vi restaurangkväll på FUB. Temat för kvällen var Amerikansk afton. Det serverades tre rätters och Erika och Alicia hade tagit fram fakta om USA . Som förrätt serverades toast, Som varmrätt hamburgare med pommes, och som dessert glass med chokladsås och marshmallows. Kvällen var lyckad. Och vi gick från FUB helt proppmätta i magen
Skrivet av Mattias Melin och Sara Malm i fyrklövens tidningsgrupp.