Hoppa till innehåll

Leva och Bo mässan

fredag 21 april kl 12:00 till söndag 23 april kl 16:00

Hej på er alla

Kom gärna och hälsa på oss på Leva och bo mässan vi står där hela helgen 
Vill bara informera er alla om en rolig sak  

 Leva och Bo mässan

 21-23 april, Gärdehov/Nordichallen

 En rolig sak att gå på och ha roligt även kunna sitta där och äta och ha mysigt

 

//Mikael Svedberg
FUB Sundsvall