


Webbinarium på lätt svenska: Forskare undersöker hur vi ska må bra
FUB och Inre Ringen Sverige bjuder in till ett webbinarium om forskning.
Webbinariet kommer vara på lätt svenska.
Forskaren Eva Flygare Wallén ska prata om vad vi alla kan göra för att må så bra som möjligt.
Eva Flygare Wallén har jobbat i många år med frågor om hälsa. Hon vet hur vardagen ska ser ut, för att vi ska må så bra som möjligt.
Du kommer också att få veta mer om annan forskning:
– hur forskning har gett mer digital delaktighet
– hur kunskap från forskning kan nå ut genom lättläst information
– hur forskning kan bidra till att flera personer med IF kan få ett arbete
Ett webbinarium är en digital träff där alla deltar från sin dator, mobiltelefon eller surfplatta. Du behöver inte anmäla dig till webbinariet.
Om du vill att vi skickar zoom-länken till direkt till din mejladress, kan du skriva till judith.timoney@fub.se, så ordnar Judith det.