


Rekordmånga som badade på Halmstad Arena Bad!
Publicerad:
Den 6/10 var det åter dags för Länsförbundets aktivitet på Halmstad Arena Bad.
Rekordmånga hade anmält sig i år. För första gången blev det fullbokat. 100 personer hade en rolig kväll bland rutschkanor, bubbelpool och virvelvind. 
Gunilla, Eva, Sara och Jane har det gott i den stora poolen.
Familjen Stiernflycht tar en paus i badandet och äter smarrig pastasallad.
Petter, Elin och Oscar är snart redo för bad igen.
Jennyann är en trogen gäst och missar inte badet i Halmstad.
Både Sandra och Joakim hade tidigare på dagen varit på jympapass på Friskis & Svettis men orkade ändå med att bada hela kvällen. 
Länsförbundet tackar alla som kom och badade med FUB denna dag. Det är alltid lika roligt att träffa FUB:are från hela länet.
Ett stort Tack säger vi också till alla fina badvakter som var med oss under kvällen. Fantastiskt bra bemötande och proffsigt arbete.